niedziela, 1 lutego 2015

Powracam :)

Cześć! Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale nie wiedziałam o czym z wami się podzielić. Teraz wiem o czym napiszę i posty będą się regularnie pojawiały. Ostatnio oglądałam film "Niezgodna" i powiem szczerze, że bardzo mi się spodobał więc podzielę się wami moim zdaniem i wrażeniami :)

Opis:    W metropolii wzniesionej na ruinach Chicago idealne społeczeństwo budowane jest na zasadzie selekcji. Każdy nastolatek musi przejść test predyspozycji określający jego przynależność do jednej z pięciu grup. Jeśli nie posiadasz żadnej z pięciu kluczowych cech, będziesz żyć na marginesie. Jeśli zaś masz więcej niż jedną z nich, jesteś NIEZGODNYM i czeka cię całkowita eliminacja. Chyba że – tak jak Beatrice – uda ci się uciec i znaleźć drogę do podziemnego świata ludzi, którzy zdecydowali się rzucić wyzwanie bezdusznemu systemowi. Beatrice musi znaleźć w sobie dość odwagi, by zaryzykować wszystko w walce o to, co kocha najbardziej
Moje zdanie: Moim zdaniem film zapowiadał się ciekawie, ale jak zaczęłam go oglądać wzbudził mój zachwyt. Sam film opowiada o nastolatce która musi przejść test który określi jej przynależność, gdy go przejdzie będzie musiała podjąć decyzję który dyskryt wybierze. Gdy Beatris podejmie wybór jej całe życie się zmieni. Polec film bardzo cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz